۱۳۹۴ مهر ۶, دوشنبه

دیشب ماه هم ازخشم وخجالت سرخ شد!
اسلام آئینِ بت پرستی است!

علی کبیری


دیشب ماه هم از خشم وخجالت سرخ شد که جمعی هموطن نادان درراه رسیدن به نمادشیطان و سنگ پرانی به او باعده ای نادانترازخود برخورد خونینی کرده و صدها تن ازآنان درنزدیکی کعبه وخانۀ موسوم به خانۀ الله ودرمقابل دیدگان نابینای او جان دادند. تاکی باید اسیر وسوسۀ آخوندها ومفتی های قالتاق شده وهرساله میلیاردها دلار پول ملت ایران را به جیب مشتی دستاربندان بی خدا ریخته وشیخکهای خدا ناشناس سعودی را هرچه بیشتر چاق وفربه کرد تا بادلارهای باد آورده درنیس وکان ومونت کارلوو بورلی هیلزو لاس وگاس به قماروعیاشی پرداخته و به ریش مسلمانان نادان بخندند؟

آیا خدائی که چنین هستی ای را آفریده که ابتدا وانتهای آن هنوزنامشخص است، چگونه دریک خانۀ سنگی چندمتردرچندمتر جامیگیرد؟

چگونه است که شیطانهای مجسم و فرماندۀ کل شیاطین را که درکاخ جماران نشسته وهستی شمارا به یغما میبرند، نمی بینید؟ خانۀ شیطان بزرگ درجماران است وباید دل کوه البرز را شکافته و قلوه سنگهایش را بسوی خانۀ شیطان بزرگ وشیاطین کوچک که مشغول غارت وچپاول هستی مردم ومملکتی هستند، پرتاب کرد. آری...شیطان هم اینجاست و شما در پی سنگسارشیطانی موهوم باصرف میلیونها دلارپولهای این مردم درمانده ونیازمند، به مکّه میروید. این پولها سهم این مردم واین مملکت است ودرحالی که اینهمه نیازمند احتیاج به این پولها دارند، حج شما حرامترازحرام است ودرپیشگاه خداوند ارجی ومقامی ندارید.

طواف به گرد یک خانۀ سنگی چیزی جز بت پرستی نیست. چه تفاوتی بین شما مسلمانان و بت پرستان است؟ آنان به گرد بتهای خود طواف میکردند وشما به گرد یک خانۀ سنگی گشته و همدیگررا وحشیانه لگدمال میکنید. ازآب شورمزه ای بنام آب چاه زمزم مینوشید وخبرندارید که آن چاه دربیشتر اوقات طی 1400 سال گذشته بی آب بوده وحتی درحالت پرآبی توانائی سیراب کردن بیش از چند صد نفررانداشته است. این آب اززمانهای قدیم آلوده به مواد سمی وخطرناک ازقبیل مقادیر زیادی نیترات و انواع باکتریها ونیز آرسنیک (سُم الفاس یامرگ موش)(1)  بوده و موجب مسمومیت هزاران نفرشده است. به همین خاطربود که سیده زبیده همسر هارون الرشید در1200 سال پیش با صرف چند میلیون سکۀ طلا آب را با کانال کشی وقنات سازی از 38 کیلومتردورتر به مکه آورد. ولی آن کانال هم طی سالهای بعد به علت جمع شدن رسوبات و دشواری لایروبی غیرقابل استفاده شد.


ولی اکنون شاهدیم که آن چاه زمزمی که توانائی سیراب کردن بیشترازچند صدنفر زائران کعبه را در بیش از هزارسال پیش نداشت، اکنون قادربه سیراب کردن چند میلیون زائران کعبه گشته و مزۀ آب نیز شور شده است. ولی هیچ کدام اززائران تأمل نمیکنند که این آب شورمزه از کجا میآید؟ در حالی که پاسخ به این سئوال بسیارآسان است: این آب کمی شورمزه توسط دستگاههای آب شیرین کن مستقردر کناردریای سرخ از 70 کیلومتر جنوب مکّه بوسیلۀ لوله وبه کمک پمپهای قدرتمند به مکّه آورده میشود وقسمتی ازآن به عنوان آب زمزم درمخزنهای بزرگ ذخیره شده و به زوارداده میشود. اینست داستان آبی که بنام آب چاه زمزم به خورد مردم نادان داده میشود. متقابلاً، ملایان برای رونق دادن به بازار دین فروشی و کسب درآمد از مردمان ناآگاه، ازاثرات شفابخش آب زمزم داستانهای ساختگی ودروغین ساخته اند تا بتوانند به رونق کسب خودبیافزایند. یکی از این ملایان فردی بنام حجت‌الاسلام محمدحسین عسگری علویه است که درتاریخ 1390 وبااشاره به روایات واحادیثی از پیغمبر وائمه که منابع خبری آنها مشخص نیست، گفته است که:

« پیامبر فرموده‌اند زمزم بهترین چاه‌های دنیا است و بهتر خوراک و مایه سلامت از هر دردی است و داروی هر درد به شمار می‌رود و لذا فرمودند ماء زمزم لما شرب‌له، یعنی آب زمزم به هر نیتی که خورده شود به همان نیت واصل می‌شود. یعنی اگر کسی مریض باشد شفا می‌یابد و اگر برای خوراک نوشیده شود حاجت او برآورده می‌شود. حضرت علی(ع) نیز فرمود زمزم خیر ماء علی وجه الارض بهترین آب روی زمین زمزم است.
همچنین امام صادق(ع) فرمود "ماء زمزم دواء لما شرب له،" آب زمزم دوای هر دردی است.
حجت‌الاسلام عسگری تاکید کرد: ایرانیان قبل از اسلام به چاه زمزم به دیده احترام می‌نگریستند و ساسان بن بابکان جد ساسانی‌ها از این چاه آب نوشیده است.» (2)

کسی نیست از این دستاربندبپرسد که مدرک وشاهد تاریخی تو دراشاره به نوشیدن جد ساسانیهاازآب زمزم چیست؟!  این نمونۀ کوچکی از دروغپردازیهای این آخوندهای مکاراست که برای گرم نگاهداشتن دکان تزویر ونیرنگ خود از ساختن هیچ دروغی اباء ندارند.

دیگرآنکه آیا هیچوقت اندیشه کرده اید که چرا درزنده بودن محمّد پیغمبراسلام، خانۀ خدا ازاورشلیم به مکه تغییرمکان داده شد؟ (آیه های 142 تا 150 از بقره).  وآیا هیچگاه شمامردم مسلمان علتِ وجودی مسجد ذوقبلتین یا مسجد دوقبله در مدینه راجویاشده اید؟  آن مسجد دارای دومحراب است که یکی جهت نماز رو به اورشلیم درشمال ودیگری جهتِ نماز رو به مکه درجنوب مدینه را نشان میدهد. به مدت 15 سال بعداز ادعای پیغمبری ازسوی محمّد، نومسلمانان رو به شمال واورشلیم نمار میگذاشتند، تااینکه رابطۀ محمّد ویهودیان یثرب به علت عدم پذیرش اسلام ازجانب آنها، بهم خورده وتیره شد. ازآن منبعد محمّد آیه های بالا را بنام الله صادرکرد وجهت قبله راازشمال به جنوب تغییرداده و الله نیزاز اورشلیم به مکه نقل مکان نمود!

اما آیا هیچگاه اندیشه کرده اید که چرا محمّد شهر مدینه را برمکّه ترجیح داده وآنرا برای سکونت اختیار کرد؟ علت آن بود که مدینه واحۀ بسیاربزرگی بود باآب فراوان وامکانات زیستی زیاد. ولی مکّه زمین لایزرعی بود که حتی یک درخت نخل هم نداشت. این بود علت انتخاب مدینه برای سکونت محمّد وحتی ابوبکر وعمروعثمان. مضافاً به اینکه انتخاب مکّه از سوی بت پرستان، بدترین انتخاب ممکن از نظر تعیین مکانی مناسب برای زیستن است. آن محل در قعر دره ای قراردارد که هنگام بارندگیهای شدید درمعرض سیل قرارمیگیرد. ازاین رو، درطی سالهای دور کعبه بارها درسیلاب غوطه ورشده است. عُمر دربالادست کعبه دوسیل بند ایجادکرد تا کعبه راازخطرسیل مصون دارد.


به هرحال، شمامسلمانانی که بت پرستی اسلامی را برخدمت به خلق ترجیح داده و خودراخداپرست نیز وانمودمیکنید، اگر خداپرست هستید، باید بدانید که خدا درقلب انسان است ونه درخانۀ کعبه، ونیزپیش ازهمه باید درغم مردم مستمند باشید وبا تأسیس مؤسسه های عام المنفعه نظیر ایجاد مدرسه ودرمانگاه وبیمارستان وایجاد کار برای کمک به امرارمعاش مردم محتاج، هم خدارا ازاینگونه اعمال نیکوی خود خشنود سازید وهم خلقی را که درلجن متعفن نادانی و فقرو اعتیاد وفحشاء غوطه ورند. شک نیست که فرزندان شما هم ازاینکه درمحیطی زیست کنند که امن بوده و خالی ازنادانی وفقرو اعتیادو فحشاء باشد، میتوانند آرامش خاطر داشته باشند.  


۳ نظر:

  1. چقدر سنجیده و مستند سخن گفتی. به امید روزی که سرزمین ما از لوث وجود اسلام پاک شود.

    پاسخحذف
  2. سربدار گرامی، راه بسیار دشوار وطولانی درپیش است تا مردم آگاه شوند که باچه حیوانات عجیب وغریبی طرفناد. برقرارباشید.

    پاسخحذف
  3. کاوه گرامی، باسپاس ازکامنت شما، بسیار موارددیگر هم درقرآن هستند که گواهی بر بی پایگی وسستی احکام اسلام میدهند.. باوجوداین گمان میکنم که روشنگریهای بیشتری بایدکرد تا مردم بخوبی متوجه نیرنگهای دستاربندان شوند.

    پاسخحذف