۱۳۹۴ دی ۲۷, یکشنبه

از دزدان و چپاولگران هستی کشور ومردم خلع ید کرده و وطنفروشان را در زباله دانی تاریخ بریزیم!

علی کبیری

حتماً پیام توئیتری جناب روحانی را پس از برداشته شدن تحریمها از سوی قدرتهای جهانی و سازمان ملل، خوانده یا شنیده اید. طی آن پیام روحانی ملت ایران را به نام “ملت صبور ایران” نامیده،  به تحسین صبر و شکیبائی مردم درتحمل سالها مشقت و سختی براثر تحریمها پرداخته و سپس با تبریک ونوید برداشته شدن تحریمها روزهای خوشی را به مردم وعده داده است. اما شیخ روحانی بخوبی متوجه است که غرب چه برنامۀ جامعی در پاسخ به اُلدرم بُلدرمهای حاکمان عربستان وشعارهای توخالی حاکمان جمهوری اسلامی مبنی بر "آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکندِ" و کشورگشائی روسیه، تدارک دیده است. این برنامه بوی نفت میدهد و همچنانکه مشاهده میکنیم قیمت نفت دربازارهای جهانی بطور روزانه درحال نزول است و بنظرمیرسد که تا بشکه ای 20 دلار یاکمترهم برسد، درحالیکه افق روشنی برای بالارفتن قیمت نفت درآیندۀ نزدیکی وجود ندارد. وخیمترشدن روزمرۀ اوضاع مالی عربستان و روسیه را دراینجا درز میگیرم و فقط به وضع زار ونزار آیندۀ مالی ایران میپردازم.

امروزه همۀ مردم اعم از عارف وعامی به این واقعیت آگاهی دارند که خزانۀ کشور به علت فساد دستگاههای اداری و سیاستهای گذشتۀ ضد ملی و احمقانۀ رهبری و شرکاء، خالی شده و کفگیرحکومت چپاولگر ومتجاوز به حقوق مردم به ته دیگ خورده وحکومت باایجاد چنین وضع اقتصادی ناهنجاری نه تنها خزانۀ مملکت را از موجودی تهی ساخته، بلکه با چاپ و روانه کردن اسکناسهای بدون پشتوانه، تورمی شدید در کشور بوجود آورده ومردم رنج کشیده را نیز دست به دهان کرده است. با فروش نفت بشکه ای 20 دلار نه امور مملکت خواهد گذشت و نه پولی موجودخواهد بود تا برای بازسازی زیرساختهای کشور سرمایه گذاری شود. از طرف دیگر به علت سیاستهای نابخردانۀ رهبری جمهوری اسلامی، کشورازهمه لحاظ نیاز به بازسازی دارد. ولی این بازسازی همه جانبه نیاز به سرمایه گذاری هنگفتی دارد که به لطف همان سیاستهای نابخردانه، اکنون پولی در صندوق کشور باقی نمانده است تا به چنین نیازی پاسخ مکفی دهد. در چنین وضعیست که برای ادارۀ مملکت و بازسازی آن حکومت مجبور خواهد شد تا کاسۀ گدائی دردست گرفته و بر درگاه بانک جهانی و مؤسسه های مالی بین المللی که تابع سیاستهای آمریکا و ابر سرمایه داران جهانی میباشند، با تقاضای وام برای ترمیم زیر ساختها و راه انداختن چرخهای زنگ زدۀ اقتصاد کشور بست نشیند. از سوی دیگر این قاعده در مؤسسه های مالی و وام دهندگان همواره مورد اعتناست که وقتی یک متقاضی وام یا اعتباربا کمبود نقدینه برای دریافت وام یا اعتبارمراجعه میکند، با شرائط سخت و بهره های نجومی آنها روبرو خواهد شد که در اصطلاح بانکی غرب به آن " Hard Money " میگویند. در واقع وام دهنده هائی که در حوزۀ Hard Money فعالند، پیش ازآنکه قصد نجات وام گیرنده از وضعیت سخت مالی را داشته باشند، با هدف تملک کلیۀ هستی و دارائیهای غیر نقدی متقاضی وام، وارد چنین معاملاتی میشوند.

 ازاینجاست که کشورِمحتاج به وامهای اضطراری زیر بار استقراضهای پی در پی با بهره های سنگین وسفته بازیهای سرمایه داری خونخوار جهانی رفته و کمر مردم زیر فشاربهره های کمرشکن مؤسسه های مالی بین المللی که چون زالو منتظرند تاآخرین قطرۀ خون وام گیرنده را بمکند، خواهد شکست. از آن منبعد دیگر نه از تاک نشانی خواهد ماند و نه از تاک نشان.

اما تداوم بی وقفۀ 37 سال دیکتاتوری نه به خاطراجرای قوانین اسلامی در کشوربلکه به خاطر ایجاد ترس و وحشت درمیان مردم از طریق تیر وتفنگ پاسداران و تفتیش عقائد آزادیخواهان از سوی سربازان گمنام امام زمان، بستن مطبوعات و به داغ و درفش کشیدن وبه غل وزنجیرکردن مدافعان حقوق ملت بوده تا چپاول هستی ملت وکشور بدون مانع صورت پذیرد.

اینست نتیجۀ 37 سال دیکتاتوری:  غارت و چپاول منابع و هستی ملت و کشور. هزینه های هنگفت 25 ساله که صرف فعالیت مخفیانه برای تولید بمب اتمی شده است، هزینه کردن سرمایه های ملی برای ایجاد جنگهای نیابتی در ماوراء مرزهای کشور بوسیلۀ حمایتهای مالی و تسلیحاتی از شیعیان عراقی ولبنانی و یمنی و بحرینی وغیره...،  بخشش 1000 میلیارد دلاری بدهیهای جنگی عراق به ایران، واگذارکردن بازار به چین و واردات بی رویۀ محصولات بنجل چینی از طریق اتحاد بازار- ملا- پاسدارو تخته کردن کارخانه های داخلی به قیمت ایجاد بیکاری ورواج فقر وفحشاء و اعتیاد در سطح مملکت وبی خانمانی اکثریت زحمتکشان و قشر متوسط،  و حتی حاتم بخشیهای میلیاردی بدون بازگشت به ونزوئلا برای مبارزه با آمریکا

این جمع آیندۀ سیاهی برای مردم و کشور رقم زده اند. براثر بی لیاقتی و بی تدبیری این دزدان  دستاربند تهی مغز، درآینده ای نه چندان دور مردم ایران برده و اسیر ابرسرمایه داران جهانی خواهند شد. آیا جز خیانت عنوان دیگری برازندۀ این دستاربندان زیاده طلب میباشد؟  اینست نتایج انقلابی که قراربود اقتصادش صلواتی شده و مردم به آب و برق و مسکن مجانی دست یابند.

وقت آن رسیده است تا دستهای کثیف دزدان قطاع الطریق وابن الوقت که هستی مردم وکشور ما را به تاراج برده اند، ازمرفق قطع نموده و مهر باطلی بر این نظام فاسد و مردم فریب بزنیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر