۱۳۹۷ اردیبهشت ۲۸, جمعه

باز هم بی بی سی دروغ میگوید، ما نمیگوئیم!
اتحادیه اروپا روند حقوقی مقابله با تحریم‌‌های آمریکا
علیه ایران را آغاز کرد
علی کبیری
طبق مقررات بازدارندۀ اتحادیۀ اروپا:
§         اگر اتحادیۀ اروپا تحریم‌هایی را مشمول این مقررات بازدارنده بداند، "حکم هیچ دادگاه، دیوان یا تصمیم هیچ مرجع اداری" که خارج از قلمرو اتحادیه اروپا مستقر است "نباید به رسمیت شناخته شود و نباید به هیچ شکلی اجرایی شود."
§         هیچ شخص حقیقی ساکن یا اهل اتحادیه اروپا، و هیچ شخص حقوقی در کشورهای عضو اتحادیه اروپا، حق ندارد که چه به طور مستقیم و چه با واسطه الزامات و ممنوعیت‌های ناشی از تحریم‌های کشور ثالث را بپذیرد.
§         اما اگر منافع یک شخص حقیقی یا حقوقی به واسطه عدم پیروی از تحریم‌ها "به طور جدی" آسیب ببیند و "شواهد کافی" برای چنین آسیبی وجود داشته باشد، مطابق رویه‌های تعیین‌شده می‌توان برای آن استثنا قائل شد و به این ترتیب به این شخص حقیقی یا حقوقی مجوز همکاری و تبعیت کلی یا جزئی از تحریم‌ها را داد.
§         چنانچه افراد یا شرکت‌های اتحادیه اروپا که در تجارت و سرمایه‌گذاری بین‌المللی فعال هستند، به واسطه تحریم‌های کشور ثالث متضرر شوند، به آنها غرامت تعلق می‌گیرد. این غرامت می‌تواند از طریق مصادره دارایی‌های اشخاص حقیقی یا حقوقی تامین شود که به منافع افراد و شرکت‌های اتحادیه اروپا ضرر می‌زنند.
§         کشورهای عضو اتحادیه اروپا با جریمه‌های "موثر و متناسب" سرپیچی از مقررات بازدارنده را مجازات می‌کنند. 
   به گزارش رادیوی صدای آلمان،روز سه‌شنبه (۱۵ مه / ۲۵ اردیبهشت) محمد جواد ظریف با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، فدریکا موگرینی دیدار و گفت‌وگو کرد.  وزیر امور خارجه ایران پس از این ملاقات در جمع خبرنگاران گفت: «دیدار خوب و سازنده‌ای داشتیم.»
  آیا جناب وزیر محترم امورخارجه واقعیتی را بیان کردند؟


واقعیت اینست که شرکتهای بزرگ چند ملیتی دراروپا ثبت نشده و اروپائی نیستند!  پس مشمول حوزۀ قضائی اتحادیۀ اروپا نبوده و درمعرض خطر مصادرۀ دارائی هایشان در اروپا هم قرارندارند!
سوآل:  آیا مقررات بازدارندۀ اتحادیۀ اروپا، هیچ شرکت چند ملیتی را هدف قرار داده است؟              
امانوئل مکرون (ببخشید، منظور بابانوئل مکرون است)  فرموده اند:
"اروپا با آمریکا سرجنگ ندارد!"؟
پس از این منبعد هم:
"رهبری حکومت اسلامی همچنان به سائیدن کشک خود مشغول خواهد بود!"
وبهتراست:
امت همیشه در صحنه نیز از این خواب سنگین 40 سالۀ فریب و خدعه بیدارشده و بداند و آگاه باشد که آب در هاون میکوبد. درافتادن با دنیا غیرممکنست. ملت و کشور ما خسارتهای سنگینی بابت شعارهای تو خالی و بی سرو ته ملاها پرداخته اند. بخود آئید و با فاصله گرفتن از ملاهای خائن به منافع ملک وملت، برای تأمین سعادت و آیندۀ خود، خانواده، همسایه و هموطنتان بپاخاسته و در راه نجات از این وضعیت اسفبار بکوشید.  


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر