۱۳۹۷ اردیبهشت ۱۵, شنبه

بازی ضد اطلاعاتی بمب سازی ملاها!!

علی کبیری

نتانیاهو مدعی شده که مدارک بمب سازی آخوندها را دریکی ازعملیات محیرالعقول توسط دوتا از مأموران زبدۀ اطلاعاتی موساد بدست آورده و اکنون بجای تحویل دادن آن مدارک به آژانس بین المللی اتمی، از چند کشور اروپائی وروسیه و چین دعوت کرده تا به اسرائیل رفته و شاهکارعملیات جاسوسی اسرائیل در خاورمیانه را به بینند.

بنظر میرسد این یک بازی ضداطلاعاتی از سوی حکومت اسلامی به منظور لطمه زدن به عوامل اطلاعاتی اسرائیل درایران و خاور میانه است. چگونه ممکنست آخوندها مدارک مهم بمب سازی را در یک انبار متروکه در شورآباد قرار دهند و بنا به گزارش منابع اسرائیلی، دو تا مأمور اسرائیلی به سهولت شبانه وارد ایران شده و سر راست بروند شورآباد به سراغ دیسکها و مدارک کتبی بمب سازی آخوندها و آنها را سوار دوتا وانت کنند و همان شبانه یکسره ببرند تا مرز جمهوری آذربایجان و بفرستند اسرائیل؟؟؟؟!!!!

مقداری از آن مدارک همانهائی بودند که قبلاً آژانس شناسائی کرده بود. بقیه هم مدارک ساختگی از جانب ضد اطلاعات حکومت اسلامیست تا بعداً که اسرائیل و آمریکا آنها را به مردم دنیا رو کردند، حکومت اسلامی ساختگی بودن آنها را بتواند اثبات کند و از آن طریق سازمانهای اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل را به دنیا بی صلاحیت جلوه د هد. نتانیاهو بازیچۀ آخوندها شده و این بازی نه تنها به ضرر اسرائیل تمام خواهد شد، بلکه اعتماد دستگاههای اطلاعاتی آمریکا نسبت به اسرائیل را هم خدشه دار خواهد کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر