۱۳۹۴ بهمن ۲۷, سه‌شنبه

عارف: نظام مرا برای روزمبادا درآب نمک خوابانده است!
علی کبیری 
بنا به گزارش رسانه ها، بالأخره امروزجریان موسوم به اصلاح طلبان لیست نامزدهای خود را برای انتخابات مجالس خبرگان و شورای اسلامی برای اطلاع عموم اعلام نمود. در رأس لیست نام آقای دکترمحمدرضا عارف رئیس بنیاد امید ایرانیان ورئیس هیأت مدیرۀ بنیاد باران واز یاران نزدیک رئیس جمهور روحانی و سید محمّد خاتمی رئیس جمهور دوران اصلاحات، به چشم میخورد. با مشاهدۀ نام ایشان برآن شدم تا سوابق سوء گذشتۀ او را برای اطلاع هم میهنان مورد بررسی قراردهم.  سایت ویکیپدیا دربارۀ سوابق وی چنین نوشته است:

1- سال 1354 توسط کمیته مشترک ضد خرابکاری ساواک دستگیر شده است... درهمین سال بابورس تحصیلی به آمریکا رفت... او بین سال‌های 1354 تا 1359 در انجمن اسلامی دانش‌جویان آمریکا و کانادا عضو رسمی بوده و فعالیت داشته است.

2- از 25 اسفند 1381 تاکنون عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام

3- از 1379 تاکنون عضوشورای عالی انقلاب فرهنگی درکنار احمد جنتی، صادق آملیِ لاریِ جانی، عزت الله ضرغامی، رحیم پورازغدی وولایتی و حداد عادل و...

مضافاً به اینکه به نقل از تابناک، در مصاحبۀ اردیبهشت 1387 با شهروند، آقای عارف چنین گفته است که : «...هر نظامی افرادی را در آب نمک می خواباند تا در شرایط لازم از آنها استفاده کند ، فکر می کنم من یکی از آن افراد هستم که در آب نمک خوابیده ام. به همین خاطر الان احساس تکلیف می کنم ومی آیم.» (http://www.tabnak.ir/pages/?cid=10560)

حال به بینیم سوابق وگذشتۀ جناب دکترعارف چگونه بوده است.

اولاً- مورد 1 پیش گفته مبنی براینکه جناب دکترعارف درسال 1354 از سوی کمیتۀ ضد خرابکاری ساواک دستگیر و روانۀ زندان شده است، مؤید آنست که ایشان یکی از فعالین اسلامی ضد رژیم شاه بوده اند. به همین خاطراز طرف کمیتۀ ضد خرابکاری ساواک تحت تعقیب قرارگرفته و دستگیرشده است. ازطرفی با توجه به اهدای بورس تحصیلی دولتی به ایشان در همان سال 1354، چنین نتیجه گیری میشود که یا وی پس از دستگیری به همکاری با ساواک تن داده ویا اینکه از قبل جزء یکی از نفوذیهای ساواک درمیان فعالان سیاسی ضد رژیم شاه بوده و درمقابل خدمت به ساواک درگرفتارکردن همرزمان خود به دریافت جایزۀ بورس تحصیلی دولتی برای ادامۀ خدمت به آمریکا و درمیان دانشجویان فعال سیاسی ضد رژیم فرستاده شده بود. رابطۀ گذشتۀ ایشان با ساواک هرچه که بوده باشد نمیتواند سابقۀ سوء وی را درآن برهۀ زمانی توجیه پذیرساخته و چنین فردی را به عنوان انقلابیِ اصلاح طلب کنونی به مردم جابزند.

ثانیاً- این شخص از سال 1381 تا کنون (1394) به مدت 13 سال عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بوده است.  شک نیست که اعضاء این مجمع باید از کلیۀ مسائل و اسرارنظام آگاهی داشته باشند تا بتوانند راهنمائیهای لازم را ارائه دهند. بنابراین جناب دکتر عارف از  تمام دزدیهای کلان، بی قانونیها، چپاولگریها و غارت خزانۀ کشور و حیف ومیل اموال مملکت وپایمال شدن هستی وحقوق مردم حداقل به مدت 13 سال آگاه بوده است. آیا شایسته نیست مردم از این آقا به عنوان رهبر کنونی اصلاح طلبان بخواهند به آنها نشان دهد که کجا نسبت به آن همه بدکاریها و بخصوص دزدی وحیف ومیل 700 میلیارد دلاری زمان احمدی نژاد، اعتراض یا عکس العمل نشان داده است؟! این سوآل بخاطراینست که نامزدهای اصلاح طلب برای انتخابات 7 اسفند با شعار "امید، آرامش و رونق اقتصادی" به میدان آمده اند. ( خبرگزاری کارایران مورخ 27 بهمن 1394 ). آیا ایشان وسایر همرزمان اصلاح طلبشان بی خبرند که اکنون کفگیر گردانندگان جمهوری اسلامی به ته دیگ خورده است؟ آیا ایشان بی خبرند که براثر همدستی وهمکاری ایشان با بد کاران وچشم فروبستنشان بر دزدیهای کلان وبخصوص دزدی 700 میلیارد دلاری زمان احمدی نژاد، اکنون برای ادارۀ مملکت باید دست تکدی بسوی نزولخواران بین المللی درازکرده و کمر مردم و کشور را زیر بار سنگین بهره های نجومی خرد وخمیر کرد؟ اگر این سکوت ومماشات ایشان حداقل طی این 13 سال (بخوانید همکاری وهمدستی با سارقان اموال مردم وچپاولگران خزانۀ کشور) وهمرزمان اصلاح طلبشان درمقابل چپاول وغارت هستی مردم ومملکت خیانت بحساب نمیآید، پس خیانت را باید دوباره بازتعریف نمود. اینست وعدۀ رونق اقتصادی ایشان واصلاح طلبان!!

ثالثاً- از1379 تاکنون (15 سال) هم نشینی در شورای عالی انقلاب فرهنگی درجوارپایمال کنندگان حقوق مردم وسرکوبگران آزادی آنها نظیر کسانی چون احمد جنتی و صادق لاریِ جانی وعزت الله ضرغامی وغیره...که جزء رسواترین و بدکاره ترین زمامداران این کشور بوده اند، مؤید آنست که این شخص برای جاه ومقام ودست یابی به ثروت ومکنت از همکاری با شیطان هم رویگردان نبوده است.

اما پاسخ تمام سوآلات بالا را شخص ایشان در مصاحبه با شهروند به روشنی ونحو احسن داده است. میفرماید: « هر نظامی افرادی را در آب نمک می خواباند تا در شرایط لازم از آنها استفاده کند ، فکر می کنم من یکی از آن افراد هستم که در آب نمک خوابیده ام. » 
هم اینجاست که عمق بی شخصیتی وبی هویتی و وابستگی چنین فردی به عنوان یکی از رهبران عالی مرتبۀ اصلاح طلبان به خامنه ای و سایر دزدان سرگردنه، هویدامیشود. آیابازهم باید درانتخابات مهندسی شدۀ نظام شرکت کرده و به اصلاح طلبان رأی اطمینان داد؟!  اگرمحمّد رضاعارف به عنوان رهبر کنونی اصلاح طلبان چنین اصلاح طلب رسوائی باشد، وای ازحزب او و وای ازتک تک اعضاء آن!!  به همین سبب است که همواره به هم میهنان ناآگاه هشدار داده شده است که:

اصلاح طلبان با دیگر دزدهای سرگردنۀ این نظام دست دریک کاسه اند. همین!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر