۱۳۹۴ بهمن ۲۱, چهارشنبه

ندای هم میهن ما:

این بار اگر رای دادیم!!!!!!


این بار اگر رأی دادیم!!!!!!
نه از گرانی دم بزنيم
نه از بیکاری
اينبار اگر رأی دادیم!!!!! …
دیگر ازدیر شدن حقوقمان حرف نزنيم
دیگردر هیچ مورد گله نکنیم
اينبار اگر رأی دادیم!!!!!!
ازدولت بد نگوییم
از تحریم حرف نزنيم
از توافق حرف نزنيم
از ایرانی بودن حرف نزنيم
اينبار اگر رأی دادیم!!!!!
وقتی باز زدن توی سرمان نق نزنيم
حقوق فرزندانمان پایمال شد نق نزنيم
دو روز برای گرفتن یک امضا به این اتاق و آن اتاق بازی دادنمان نق نزنيم
اينبار اگر رأی دادیم!!!!!
نگوییم هر چه خدا بخواهد همان میشود
نگيم اينا همش کار تقدیره
سرنوشتمون اینطوری نوشته شده
اينبار اگر رأی دادیم!!!!!
بچمون ازمون پرسید چرا ما آنقدر بدبختیم گناهشو گردن کس دیگه نندازيم
اينبار اگر رأی دادیم!!!!!!
نگین مرگ بر دیکتاتور
نگین مرگ بر آمریکا
نگین مرگ بر…..
لال بشیم هرچی میشه بشه
اينبار اگر رأی دادیم!!!!!!
هرکس بهمون گفت نفهم ناراحت نشيم
اگر هموطنمون رو کشتن دیگه ناراحت نشيم
اگر خانوادمون به اندازه یک سر سوزن دلخوشی نداشتن ناراحت نشيم
اگر اينبار رأی دادیم!!!!!
باز هم رأی بدیم!!!!
باز هم رأی میدیم!!!!!
آنقدر رأی میدیم که فرزندان مون هم مثل خودمون ترسو و توسری خور بار بیان
آخر ما هم آدمیم باید یک جو اراده داشته باشیم و یک نه کوچک بگوییم
من رأی نخواهم داد چون بیشتر از این نمیخواهم خودم را گول بزنم
من پس از 38 سال حق دارم یک نه بگویم
من این جرات را پیدا کرده ام . تو چطور هموطن؟

هادی – از- تهران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر