۱۳۹۴ تیر ۵, جمعه

دکان نشریات پادوهای جمهوری اسلامی را تخته کنیم!
علی کبیری

یکی از هموطنان ایرانی اندرز بسیار سازنده وآگاهی دهنده ای به عنوان کامنت زیر مقالۀ " چهره واقعی فرح پهلوی" نوشتۀ ف. م. سخن درخبرنامۀ گویا، به این مضمون گذاشته بود:

"تمام وطن پرستها مراقب باشند چون عده ای بنام طرفدار مصدق و عده ای هم بظاهر سلطنت طلب کامنت می  گذارند که تمام اینان مامورین دولت آخوندی هستند برای تفرقه انداختن. مصدق و شاه هر دو مردند و هر دو مورد احترام تمام ایرانیان وطن پرست هستند. مجانی برای وزارت اطلاعات کار نکنید."

واقعیت اینست که شاه ومصدق اکنون سالهاست که مرده اند و دستشان ازدنیا کوتاست و با پیش کشیدن چنین بحثهائی جز آب به آسیاب آخوندها ریختن و به عمرننگین این حکومت فاسد وضدملی افزودن، کار دیگری نمیتوان کرد.  بنابراین آیا شایسته نیست تا پژوهش تاریخی درخدمت یا خیانت مصدق وشاه به ایران وایرانی را به تاریخ نویسان واگذارکرده و فکری به حال اسفناک خود، ملتمان و کشورمان کرده و با به هم پیوستن واتحاد با همدیگر برای نجات از این منجلاب دستاربندان، اقدام کنیم؟

فرد پرستی و دنباله روی از فرد نشانۀ عدم رشد فکری وبه قول غربیها جز "همۀ تخم مرغهارا دریک سبد چیدن" و عنان و اختیارمردم و کشور را دراختیار یک نفر گذاشتن، نیست. درمقابل چه کسی میتواند تضمین بدهد که آن فرد خادم مردم ومملکت خواهد بود؟  شک نیست که آخوندها عدۀ بسیاری از عوامل ریز ودرشت خودشان را در داخل وخارج به خدمت گرفته اند تا با کشاندن میهن پرستان واقعی به بحثهای بی حاصل آنها را مشغول کرده، ازفعالیت برای محو این رژیم قرون وسطائی بازداشته، وازاین راه به عمر کثیف وزالووارخود بیافزایند. پس باعلم به چنین واقعیتی چرا باید دردام حیله وتزویر این جمع مکار گرفتارشد؟

اکنون سالهاست که عوامل اطلاعاتی آخوندی دربسیاری ازرسانه های فارسی زبان خبری غربی ریشه دوانده ودیگر نیازی به معرفی آنها نیست چون اکثرمردم آنها را به خوبی میشناسند: دست اندرکاران رسانه هائی که میان مردم پراکندگی ونفاق ایجاد میکنند، چه عوامل مارکدار یا شناخته شدۀ جمهوری اسلامی باشند یا نباشند، بجزنوکران وپادوهای جمع دستاربندان نیستند. رسانه هائی که به عوامل جمهوری اسلامی میدان فعالیت داده وبا کمک به انتشارمقاله های صد تا یک غاز آنها وقت مردم را تلف کرده وذهن آنها را مشغول میکنند، رسانه های مواجب بگیرجمهوری دستاربندان هستند. دراین میان، عده ای ناآگاه آلت دست اینهاشده و درجهتی که وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی برایشان تعیین کرده است، حرکت میکنند. به همین خاطراست که هموطن ما به اعتراض درآمده و به ما آگاهی میدهد تا دیگر دردام حیله وتزویرعوامل وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی گرفتارنشویم.  نکتۀ عبرت انگیز دیگری که در این اعتراض آگاهی دهندۀ هم میهن ما نهفته است آنست که از ورود به چنین بحثهای نفاق انگیز ومنحرفانه ای که میان ما تفرقه میاندازد، خودداری کنیم.

اگرمایل به همکاری عملی درجهت محو این رژیم خونخوارِ ضد بشری وضد ایرانی نیستید، لااقل با امتناع از ورود به بحثهای حاشیه ای وتفرقه انگیز که نتیجه ای جزطولانی کردن عمرجمهوری اسلامی ندارد، دست ردی برسینۀ این قلم به مزدان گذاشته و دکان آنها را تخته کنید.

۱۳۹۴ خرداد ۱۹, سه‌شنبه

فرستادۀ سازمان ملل: 
داعش دختران تین ایجر را به قیمت یک پاکت سیگار میفروشد!
علی کبیری

گزارش زیر از سوی خبرگزاری فرانس پرس مخابره شده است.



بنابه گزارش نمایندۀ اعزامی سازمان ملل به عراق وسوریه، دختران تین ایجر اسیرشده توسط داعش به بهای نازلی برابربهای یک پاکت سیگار، به فروش میرسند.

"زینب بنگورا" که به عنوان نمایندۀ سازمان ملل ازکشورهای عراق وسوریه درماه آوریل امسال دیدن کرده، گزارشهای متعددی ازاقدامات ضد بشری جنگجویان داعش درمورد جنایتهای وحشتناک جنسی، ارائه کرده است.

او میگوید " ارکان این جنگ بر پیکرزنان پایه گذاری شده است."

این نمایندۀ سازمان ملل با عدۀ زیادی از زنان و دخترانی که از مناطق تحت تسلط داعش گریخته اند، مصاحبه نموده و با رهبران دینی وسیاسی محلی درترکیه، لبنان و اردن نیز ملاقات کرده است.

زینب میگوید جهادیون با حملات تازه به مناطق دیگر، دختران تین ایجر را اسیرکرده و با دائرکردن بازاربرده فروشان، آنها را به معرض فروش میگذارند. دختران به بهای چند صد یا چند هزاردلارویا به قیمت پائینی چون بهای یک پاکت سیگار، به فروش میرسند. او اظهار داشت که عدۀ بسیاری از دختران اقلیت ایزدی از سوی جنگجویان داعشی ربوده شده اند.
بیش از صدتن از این دختران را درخانه های کوچکی محبوس و سپس آنها را لخت وعریان کرده وپس از شستشوی آنها، وادارشان میکنند تا همانطور درمقابل گروهی ازمردان بیایستند تا برایشان تعیین قیمت کنند.

خانم بنگورا داستان یک دختر 15 ساله را مثال میزند که به یک رهبر 50 سالۀ داعش فروخته شده وآن مرد با نشان دادن اسلحۀ خود و یک چماق، از دخترمیخواهد تا بین این دو یکی را برای زنده نماندن یا زنده ماندن انتخاب کند. در پاسخِ مرد دختر اسلحه را انتخاب میکند. ولی آن مرد به او میگوید که پس ازهمخوابی بامن میتوانی خودکشی کنی!



استراتژی داعش به عنوان پاداش مردانی که در عرض 18 ماه گذشته از کشورهای دیگربرای جنگ به عراق وسوریه آمده اند، هدیه کردن دخترانیست که درجنگ اسیرشده اند. شعارآنها برای جلب مردان جوان اینست که " ما دختران باکره ای را دراختیارداریم که شما پس از پیوستن به ما میتوانید باآنها ازدواج کنید. ازاین طریق است که داعش جنگجو تدارک می بیند.

گزارش اخیر سازمان ملل حاکی ازآنست که نزدیک به 25000 جنگجوی خارجی از بیش از 100 کشورجهان درعملیات جنگی عراق وسوریه شرکت دارند.

فرستادۀ سازمان ملل اظهارمیدارد که رفتار جهادیون داعش با زنان ودختران اسیر مشابه رفتار مردان قرون وسطی بازنان است. آنها قصددارند جامعه ای نظیر جامعۀ قرن 13 میلادی برپاکنند.

درمقابل این همه اعمال غیرانسانی داعشیان، جوامع ایزدی دخترانی را که بازگشته اند مورد حمایت قرارمیدهند تا بلکه بتوانند روح وروان خُرد شده و بدنهای تکه پارۀ خودشان را دوباره بازیابند.

زینب به تمجید یکی از رهبران ایزدی بنام شیخ بابا که وضعیت روحی وبدنی دشواراین دختران را بخوبی متوجه شده است، میپردازد. ولی تأسف میخورد ازاینکه چنین رفتاری از جانب رهبران ترکمن تاکنون مشاهده نشده است.

خانم بنگورا که تازه از مسافرت به پایتختهای کشورهای اروپائی برای توضیح درمورد وضعیت زنان ودختران اسیرداعش مراجعت کرده است، امیدواراست تابتواند به زودی اخبار وضع اسف انگیز آنها را به شورای امنیت سازمان ملل گزارش دهد تا راهی برای کمک به آنها پیدا شود.


قراراست بزودی تیمی از کارشناسان سازمان ملل به منطقه اعزام شود تا بتواند جزئیات برنامه ای را برای کمک به این قربانیان بیگناه خشونتهای جنسی دهشتناک داعش تنظیم نماید.

منبع گزارش:  
http://www.theguardian.com/world/2015/jun/09/isis-slave-markets-sell-girls-for-as-little-as-a-pack-of-cigarettes-un-envoy-says